מיתוג באינטרנט הוא תחום שהחל להתהוות בשנים אחרונות עקב התפתחותה המהירה של רשת האינטרנט, המשמשת כיום כמאגר מידע מרכזי בו הגולש נחשף למידע עצום על מוצרים, אנשים ובתי עסק. כחלק מתהליך החיפוש אנו מחפשים מידע שדרכו נוכל לעמוד על טיבם של האדם ובית העסק, כאשר אזכורים שליליים או חיוביים על דפי הרשת עשויים להשפיע רבות על דעתנו. מיתוג ברשת נועד לשפר את הרושם אותו מקבל הגולש ובמאמר זה נעמוד על מספר דרכים ליצירת מיתוג חיובי באינטרנט.
מיתוג אישי
כמו כן, חלק מעבודת המיתוג כוללת שיפור התדמית באזכורים שליליים שפורסמו על האדם ברחבי הרשת – הסרת תוצאות שליליות. גוגל זוכר כמעט הכול ולכן ניתן למצוא ברשת ביקורות שליליות משנים עברו שלא ניתן להסירן (פרט למקרים שיש לכך הצדקה משפטית). כאן נכנס עניין המיתוג האישי ובו אנו מגיבים בצורה מקצועית ומושכלת על האזכורים השליליים כך שהאזכור יוטה חזרה לצד החיובי.
מיתוג עסקי
כלים נוספים שיכולים לתרום למיתוג העסקי הם העלאת סרטוני וידאו תדמיתיים של החברה ביוטיוב, כתיבת מאמרים מקצועיים ופרסומם באתרי מאמרים או באתרים מובילים ורלוונטיים לתחום המעוניינים בכך, לדוגמא: חברה העוסקת בתחום כתיבת תוכן יכולה לתרום מאמר מקצועי בבלוג קידום אתרים בעל חשיפה גבוהה, כך ששני הצדדים יוצאים נשכרים מכך.
לסיכום, אין ספק שמיתוג באינטרנט הוא אחד מכלי המפתח בהצלחת האתר. אדם המעוניין ליצור לעצמו “שם” ברשת או חברה החפצה בתדמית חיובית צריכים לבצע מיתוג חיובי באינטרנט. האפקט של מיתוג זה הוא עצום וכדאי, הרי כמויות החיפוש ברשת הן עצומות והמידע הקיים ברשת משפיע רבות על דעת קהל הגולשים.
מדריך לרכישת דומיין